Cuci Karpet Di Seluruh Rumah Pada Harga Cuma RM119

Waktu PKP dan lebih-lebih lagi musim perayaan ni, tentu ramai yang ambil kesempatan untuk bersihkan rumah. Satu benda yang amat payah dibersihkan kalau tiada peralatan yang cukup ialah karpet.

Sudah tentu tiap-tiap minggu kita akan vakum, tapi bilakah kali akhir kita cucinya menggunakan air? Walaupun nampak bersih pada mata kasar, ia tentu telah memerangkap habuk sejak sekian lama.

Mencuci karpet perlukan alat khas yang mahal

Biasanya, kita akan gunakan khidmat mencuci karpet, tapi ada satu perkhidmatan yang agak menarik jika anda nak tahu.

Ia bolehkan anda sewa mesin mencuci karpet pada satu harga untuk satu hari. Maka, anda boleh cuci segala macam fabrik daripada karpet hinggalah kerusi kereta asalkan dalam tempoh 24 jam.

Alpha DIY Malaysia ada servis sewakan mesin cuci karpet pada harga RM119 untuk 24 jam dan mesin dihantar terus ke rumah anda. Servis ini ada cakupan perkhidmatan merentasi Lembah Klang.

Bukan tu saja, selain mesin Karcher Puzzi 10/1, anda juga akan dibekalkan dengan semua peralatan asas seperti kabel extension, berus, dan detergen.

Kalau nak beli sendiri mesin ini, harganya agak tinggi.

Harga mesin cuci karpet

Kalau nak gunakan servis cuci, rasa macam tak berbaloi. Contohnya, karpet berukuran 10’ x 6’ dikenakan cas RM118.80. Bayaran untuk cuci tilam, sofa, kerusi kereta dan lain-lain dikira asing pula.

Layari Alpha DIY Malaysia untuk maklumat lanjut.